spinex.rs

Pravila Refundacije

Kako da vratim artikal?

Ako niste zadovoljni kupovinom i želite da vratite artikl, možete nas kontaktirati u roku od 15 dana od prijema porudžbine.

Unesite broj porudžbine i razlog vraćanja. Naš tim za korisničku podršku će pregledati zahtev za vraćanje i poslati dodatna uputstva ako povraćaj bude odobren.

Vraćena roba mora biti u dobrom stanju, uključujući pribor, priručnike i dokumentaciju.

Vraćena roba mora biti u istom stanju u kakvom smo vam je poslali i u originalnom pakovanju. Mrlje, presavijene kartice, polomljeni pečati/oštećene plastične folije se ne prihvataju. Ako stanje proizvoda koji nam je vraćen nije u prihvatljivom stanju, zadržavamo pravo da ne vratimo novac ili zamenimo. Prilagođeni proizvodi su nepovratni.
Nepovratni artikli uključuju artikle kupljene preko prodavaca, pogrešno kupljene artikle i oštećene proizvode zloupotrebom kupaca.

Povrat bez fiskalnog računa nije moguć.

Šta ako su artikli koje sam primio neispravni/oštećeni?

Ako artikli koje dobijete nisu ono što ste naručili, možete nas kontaktirati. Ako su oštećeni ili neispravni, možete nas ponovo kontaktirati i mi ćemo razmotriti vaš zahtev. (Veoma je korisno poslati fotografije za naš tim)

Da li ste dobili pogrešan uređaj ili proizvod? Ili niste zadovoljni svojom narudžbom?

Kontaktirajte naš tim za korisničku podršku (stranica „Kontaktirajte nas“) da biste započeli proces vraćanja. Uključite sledeće informacije:

Broj narudžbe
Dokaz o kupovini (fiskalni račun)
Video ili fotografija neispravnog proizvoda (ako je moguće)
Potpuna adresa za isporuku
Kontakt telefon

U nekim slučajevima od vas će se možda tražiti da dostavite video ili fotografiju neispravnog proizvoda kao dokaz o povraćaju novca ili zameni proizvoda.

Koliko dugo traje proces povratka?

Obrada povrata može potrajati do 14 radnih dana od dana prijema povrata. Poslaćemo vam e-mail da potvrdimo kada se vraćanje obradi.
Za vraćene artikle, pun povrat novca za neispravne proizvode. Za robu koja nije defektna, povrat novca isključuje sve naknade za dostavu

Kada ću dobiti uplatu?

Novac se šalje kada primimo proizvod i obezbedimo da bude vraćen u skladu sa našim smernicama za vraćanje. Svi povrati se pripisuju originalnom načinu plaćanja. Ako ste platili kreditnom ili debitnom karticom, povraćaj novca će biti poslat banci koja je izdala karticu u roku od 14 radnih dana od prijema vraćenog artikla ili zahteva za otkazivanje

Kako da promenim ili otkažem svoju porudžbinu?

Kontaktirajte nas što je pre moguće ako želite da promenite ili otkažete porudžbinu. Obavezno navedite broj svoje porudžbine i modifikaciju koju želite da izvršite, a mi ćemo potvrditi kada se promena izvrši. Imajte na umu da se porudžbine koje su već upakovane ili otpremljene ne mogu promeniti ili otkazati.

Za više pitanja u vezi sa vraćanjem, molimo kontaktirajte nas na spinexkontakt@gmail.com, ili popunite naš kontakt obrazac ovde.